Torsdag morgon

Godmorgon!
Torsdag morgon och jag sitter och vaknar till. Pluggar hemifrån idag. Ska dra igång kl 8, alltså om 19 minuter. Har några minuter kvar att njuta framför nyhetsmorgon. Idag ska jag även förnya mitt pass och göra ett ärende åt mamma på Ikea. Vid 12.30 ska jag jobba. Bara att hoppas att jag hinner med allt jag tänkt innan.

Imorgon åker jag HEM! Ska bli så gött! Mamma och jag ska gå på Dalecarlia Spa och få behandlingar. Johan kommer också hem! Cecilia har seriepremiär hemma, det ser jag fram emot!

Nu ska jag vara produktiv hela förmiddagen, nu kör vi. Ska bara vila några minuter till.. :)

Hejsvejs!
Just det, en rolig bild jag såg igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0