Programdag

Den här onsdagseftermiddagen ägnades åt tid med mitt program på universitetet. Vi fick massor av information om studietiden som väntar, vad vi kan förvänta oss, vad vi ska kunna när vi är klara, var vi kan jobba, vad vi kan jobba med, besök av en student som tog examen för 2 år sen och hur hennes jobbkarriär ser ut idag. Vi avslutade eftermiddagen/kvällen med en femkamp och fixade sen tacos tillsammans. Hela dagen har känts totalt klockren. Ni vet känslan man har i magen när nånting känns riktigt RÄTT. Så underbart skönt. Nu har jag äntligen hittat hem i studiedjungeln, och vet att det är sånt här jag vill jobba med framöver (eller när jag blir stor som jag brukar säga). Kanon! Här är en bild på mitt (och många andras) fina universitet från ovan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gillas!!

2013-09-12 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0