Höst

Sådärja. Börjar närma mig inlämning och därmed slutet på första kursen för terminen. 15hp till mitt konto, ja tack. Idag blåser det ute. Cyklade förbi Tingvalla IP, som stod där så grön och fin. Hemmaarenan har levererat ett kanonfint gräs hela säsongen, och nu får vi vänta 6 månader tills gräset återigen är redo. I söndags spelade vi säsongens sista match i Elitettan, mot AIK som är klara för damallsvenskan nästa år. Vinst med 2-1. Det är sånna matcher jag spelar för. Det var så otroligt roligt att spela. Grymt najs! Ikväll väntar sista träningen för säsongen 2013. Ett mycket bra fotbollsår för laget och mig. Det har varit roligt, vilket är huvudsaken. Att det sen gått otroligt bra på hösten är ett plus. :) 3 veckors semester innan Silly Season drar igång, som vi har valt att kalla det.

Om 30 dagar åker jag och Stefan till Asien och Malaysia. LÄNGTAR.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0