Torsdag 10 november

Hej igen!
Idag har jag bokstavligt talat vilat mig i form. Har ju varit krasslig ett tag nu, och idag på eftermiddagen tog jag en nap på 1,5 timme, efter det har jag känt mig betydligt piggare! :) Så imorgon hoppas jag på debut igen på mitt kära gym! :) Just nu sitter jag, Grace och Josh och pluggar till lite CSI på tv:n. Det går bra för mig, jag får mycket gjort, vilket är grymt skönt eftersom jag planerar att inte behöva plugga så mycket när Stefan är här:) Vi tog nyss ett break och gick ner till the gas station där de köpte kaffe och jag min kära Yoghurt-smoothie. Idag blev det en non-dairy wild berries. Yummiiie! Imorgon har jag skola, sen blir det som sagt ett gympass förhoppningsvis, och sen ska jag tvätta/plugga så att jag är redo för Stefan som anländer till NYC på lördag. Wihooooooo! :) Dåligt med kamerabilder nu men jag lovar att kameran kommer användas flitigt de kommande 2,5 veckorna!;) Om en stund ska jag dra mig tillbaka till mitt dorm för att kolla på veckans avsnitt av "Drömmen om ett barn". Jag längtar, superintressant program!
Godnatt!
Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Mamma Nyman

Hoppas du är piggare i dag! Drar till storstaden med övriga "tanter" snart, Kul!!! Ha så mysigt nu när väntan äntligen är över :) Vi hörs efter helgen

Kram!!!

2011-11-11 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0